Program vzdělávacích akcí 2017


Obchodní vyjednávání a uzavírání smluv   (3 denní workshop)     

   A1/ 8. března, 15.března, 22.března     -      A2/  13.září, 20.září, 27.září


Správa pohledávek a jejich efektivní vymáhání    (3 denní workshop)     

     B1/ 5.dubna, 12. dubna, 19.dubna     -       B2/ 4. října, 11. října, 18.října 


Obchodní spory a jejich řešení   (2 denní workshop)     

           C1/  10.května,17.května      -      C2/ 1. listopadu, 8.listopadu


Jak obstát v boji s konkurencí  (2 denní workshop)     

      D1/ 7.června,14. června     -      D2/ 6.prosince,13. prosince 


 

 

 

 

 

        

 

 

 

 

 

 

 

  Obchodní vyjednávání a uzavírání smluv    

třídenní večerní workshop

18,00 - 21,00 hod.

Cena : 2.700,- Kč

Úvod do problematiky obchodního vyjednávání v podobě prakticky kombinovaného workshopu, který kombinuje přístupy psychologické a právní.

Kurs na příkladech demonstruje různé typy a formy obchodních vyjednávání, představuje typologii jednotlivých aktérů tohoto procesu a zároveň upozorňuje na nejčastější triky, manipulativní techniky a agresivní praktiky používané ve světě obchodního vyjednávání

Účastníci získají absolvováním kurzu orientaci v použitelnosti jednotlivých forem vyjednávání a praktické dovednosti při jejich uplatňování. Zároveň získají důležitou obrannou schopnost proti manipulativním technikám a agresivním vyjednávacím praktikám.

Seminář je určen pro vedoucí pracovníky, členy statutárních orgánů, personalisty, pracovníky státní správy a podnikatele.

        Program :
  1. Umění vyjednávat jako významná obchodní dovednost
  2. Typologie vyjednavačů a jednotlivých vyjednávacích taktik
  3. Skupinové vyjednávání a jeho rizika
  4. Smluvní svoboda a její omezení
  5. Nejčastější používané agresivní a klamavé taktiky
  6. Emocionální složka vyjednávacího procesu a problém manipulace
  7. Racionalizace obchodního vyjednávání
  8. Uzavírání smluv mezi ekonomicky nerovnými subjekty
  9. Specifika mezinárodního obchodního vyjednávání
  10. Zakázané dohody a jejich zneužívání
  11. Metody omezující vyjednávací rizika
  12. Revize uzavřených smluv, změny a doplňky
  13. Uzavírání rámcových dohod a smluv o smlouvě budoucí
  14. Úloha advokátů a právních profesí ve vyjednávání

 

.___________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

  Správa pohledávek a jejich efektivní vymáhání 

Třídenní večerní workshop

18,00 - 21,00  hod

Cena: 2.700,- Kč

 

Seznámení s přednostmi a riziky různých forem uzavírání smluv jako jednoho z hlavních faktorů ovlivňování bonity pohledávek.

Účastníci získají absolvováním kurzu orientaci v použitelnosti jednotlivých forem obchodního vyjednávání, uzavírání smluv, zajišťovacích instrumentů a dalších nástrojů posilujících postavení věřitele jak v civilním soudním řízení, tak i v exekuci či insolventním řízení .

Seminář je určen pro vedoucí pracovníky, členy statutárních orgánů, personalisty, pracovníky státní správy a podnikatele.

  1. Zodpovědné obchodní vyjednávání a uzavírání smluv
  2. Předsmluvní stadia vyjednávání , bonita obchodních partnerů
  3. Formy obchodních smluv
  4. Problematika zajišťovacích instrumentů
  5. Volba práva a rozhodčí doložky
  6. Novace závazků jako aktualizace smluvních vztahů
  7. Právní účinky promlčení a prekluze
  8. Soudní vymáhání pohledávek
  9. Rozhodčí řízení a mimosoudní řešení sporů
  10. Exekuční řízení a jeho principy, exekuční tituly
  11. Exekuce pro nepeněžitá plnění
  12. Exekuce pro peněžitá plnění
  13. Insolvenční řízení
  14. Advokáti, notáři a exekutoři a jejich úloha v řízení pohledávek

 

 

____________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

    Obchodní spory a jejich řešení    

Dvoudenní večerní workshop

18,00 - 21,00 hod.

Cena: 2.400,- Kč

 

Stručné a praktické seznámení s výhodami a nevýhodami obchodních, pracovních a občanskoprávních soudních sporů.

Účastníci získají absolvováním kurzu orientaci v použitelnosti soudních řízení pří řešení sporů v porovnání s arbitráží, přímým vyjednávání, soudním smírem a jinými formami řešení sporů a to nejen z hlediska efektivity jednotlivých forem, ale i jejich časové a finanční náročnosti.

Seminář je určen pro vedoucí pracovníky, členy statutárních orgánů, personalisty, pracovníky státní správy a podnikatele.

     OBSAH : 

  • České soudnictví a jeho efektivita v mezinárodním srovnání
  • Nezávislost soudního rozhodování.
  • Negativní publicita a medializace soudních sporů.
  • Ochrana soukromí a dobrého jména společnosti v soudním řízení.
  • Výhody a nevýhody účasti advokátů a jiných právních profesí při řešení sporů
  • Ekonomický faktor soudního procesu - náklady řízení a time management.
  • Druhy žalob -  jejich specifika a použitelnost
  • Předběžná opatření a jiné formy okamžitých řešení vzniklých krizových situací.
  • Soudní vymáhání pohledávek – využití různých exekučních titulů a procesních nástrojů k zvýšení efektivity a urychlení průběhu řízení.
  • Vymáhání nároků z nekalé soutěže mezi podnikateli.
  • Specifika českého pracovněprávního soudnictví. 
  • Rozhodčí řízení a možnosti jeho zneužití.
  • Platební rozkazy, směnečné a šekové platební rozkazy.
  • Obstrukční taktiky a úmyslné protahování soudních řízení.
  • Výhody kombinace soudního řízení s ostatními formami řešení sporu.

 

_____________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

  Jak obstát v boji s konkurencí  

Dvoudenní večerní workshop

18,00 - 21,00 hod.  

  Cena: 2.700,- Kč

 

Cílem předmětu je seznámit posluchače s právními aspekty marketingu a jejich využitím v praxi. Výuka bude vycházet z příslušné právní úpravy a bude doplněna o praktické příklady. Předmět se zaměří na schopnost použít teoretických znalostí v praxi.

 Po úspěšném absolvování předmětu budou posluchači schopni:

-        identifikovat a posoudit právní aspekty marketingových aktivit

-        zajistit, aby v podnikatelské praxi jejich vlastní marketingové aktivity nebyly v rozporu s právem

-        vybrat efektivní nástroje pro zamezení protiprávním marketingovým praktikám (Umět se efektivně bránit protiprávnímu marketingu konkurence)

-        pracovat s optimálními zdroji informací v oblasti práva a marketingu

-        shromáždit relevantní informace a podklady k vyhodnocení a řešení příkladů z oblasti právních aspektů marketingu

Obsah kurzu :

  •     Systém právní úpravy v oblasti marketingu a význam této právní úpravy

  •      Právní aspekty marketingu ve vybraných oblastech (automobilový průmysl, farmacie, alkohol, tabák apod.)

  •     Ochrana osobnosti včetně osobních údajů

  •      Marketing a zakázaná nekalá soutěž (včetně srovnávací reklamy)

  •    Nekalé obchodní praktiky (klamavé a agresivní) a ochrana spotřebitele v rámci marketingu

  •   Marketing a práva duševního vlastnictví, zejména autorské právo a práva související s právem autorským

  •      Ochranné známky a ostatní práva na označení (obchodní firma, domény, zeměpisná označení a označení původu)

  •     Právo, marketing a média

  •     Marketingové soutěže a spotřebitelské loterie

  •   Nové formy reklamy a jejich právní regulace (ambush marketing, guerilla marketing etc.)

  •  Product placement a skrytá reklama

  •  Etická pravidla reklamní praxe 

  •  Smlouvy související s marketingem (smlouva o dílo, licenční smlouva, franšíza)

  •  Právní nástroje ochrany proti nelegálním marketingovým aktivitám